понедељак, 30. април 2012.


E sve je to lepo ali kako i gde naći pastu? U Nišu je nema a u Beogradu, koliko znam retko se prodaje već samo u salonima i to ona koju možemo da napravimo sami u kućnim uslovima a recepata na netu ima puno. Moje mišljenje je da je to isto kao da neko u Čikagu pravi leskovačku pljeskavicu, užičku pršutu ili kajmak. Naravno da jeste izvodljivo ali nije to to. Nabavila sam i tu našu, domaću i najkvalitetniju ali…Nije mi lako ugoditi ali zaista nisam bila presrećna.
 U toj potrazi eto mene na Bliskom Istoku. Njihova šećerna pasta i ona pravljena kod nas – NEUPOREDIVO! To svaki laik kakav sam ja bila može da vidi pri prvom dodiru jedne i druge.
 Tako naidjem na divnu ženu, skapiramo se u par reči i rešimo da radimo zajedno. Ona mi pošalje neku količinu paste, isprobam na sebi i oduševim se. Toliko sam bila oduševljena samim nacinom rada a učinak je bio neverovatan. Tu nastaje mali problem. Izdepilirala sam se pa sad dlake nikako da krenu da rastu. 

Нема коментара:

Постави коментар